måndag 3 juni 2013

Åh yes!

Dialysen är igång! Att ett kärl spräcktes första gången och att han fick nytt blod och nästan strök med är en annan sak! styrkan att klara det ändå fanns där! Och han klarade det också! :)

Han var glad! Positiv! Idag! 
Vi pratade och jag berättade hur jag kände sist vi sågs! 

Nu vet jag att han vill jordbegravas och vilken kyrkogård han vill ligga på! 
Sist trodde jag att han var nära men han sa att nej tänk inte på det! Cancern har blivit mycket bättre! 

Jag vet också att han älskar mig!

Jag vet att han inte får dricka/ äta mjölkprodukter för njurarna och att han gillar 7up! 
Idag drack han 1/2glas med vispgrädde till tomataoppan!

Nu ska han vila och vi bestämde ett nytt möte på ons! Och då har jag lovat att köpa med 7up!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar