söndag 27 april 2014

Underbar ledig helg..

Fredag kväll umgicks jag med Sanna och Cornelis, grillade och kopplade av på altanen..
Lördagfm, åkte jag och hämtade mamma, vi körde en runda till stan och fikade på Nostalgi fd. favorit, Hälsade på mammas kusin Inga-britt som bor i närheten, mamma blev jätteglad! :-)  Fick ett smycke som tillhört Sally, Inga-britts mamma och hon var även "mamma" för min mamma. min mamma bodde hos Sally när hon var liten.
Efter stan åkte vi hem en runda och plockade blommor och satt i hammocken, myste med katterna och av solen.
Efter mamma, så åkte jag till den nyöppnade djuraffären och köpte kattmat. kollade rusta o träffade på Jenny på amiralen.
Kvällen bjöd på mat hos Patricia och avslutades hos Jocke som har fyllt år..
idag söndag Loppis och glass i Ronneby brunnspark, trädgårdsskötsel och njutit av solen, solat lite med och invigde min nya bikini ;-) 
*Poff*

Handelsträdgården, innegården. Nytt boende i Lyckeby-Karlskrona.
Middag hos Patricia under lörd-kvällen..
Kyckling, grönsaker och nudlar.
Tjejmiddag ;)
Jenny, Patricia och Sanna
Alla middagar äts på altanen vid bra väder. :)
Kenny äter frukost.
Åker Cabben till Ronneby..
solar på altanen..
Blommorna blommar..
underbar tid nu!
Cornelis och Murre..
Jenny hemma på hennes balkong på Verkö.
*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar