tisdag 24 juni 2014

Det är skönt med semester.

Även när det endast är 12° ute.
Idag har vi varit i Karlshamn en runda, http://www.berghallskiropraktik.se/ 450kr gången. Men jag ska blir bättre förhoppningsvis!
Har fått stretchprogram som jag ska göra dagligen. En där jag ska stretcha ljumskarna och en övning som jag ska stretcha rumpan. Har snett bäcken!
Måste börja med yogan igen! På söndag ska Kenny och jag gå en yogadag här i Karlskrona.
Ikväll har våra vänner Patricia och Henna varit här på en kopp te. trevligt att ses. :)
Igår var Jocke här en runda, vi satt ute och åt glass. idag är det kyligare. Det har både åskat och regnat.
Imorgon om det ej regnar har vi planerat in och kippa häckarna.
Nu mysa kisse och dricka ett glas rött. ;)

Vägga fiskresturang

*poff*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar