måndag 29 september 2014

Helgen

Bjöd på jobb, hade långa dagar framför mig så jag nästan trillade av stolen när de trillade in i sms.
Men gick i rasande fart ändå och jag klarade det, piggare än någonsin med astmamedicinen jag fått börja med. Underbar känsla, precis den man vill vara, 100 saker i luften samtidigt och jag trivs och får ideer av saker jag vill hinna med på vad dygnet har att ge! Och jag orkar andas!
Lyssnar på musik idag, Benjamin Francis Leftwich

Läser bok! ja du hörde rätt! Jag läser! 50 nyanser av honom, jag har ro att sitta o läsa bok, förvånad över mig själv. Har aldrig någonsin haft ro att sitta still!

Jag vill ha en retrovagn när jag får barn, jag vill ha en termosmugg i bilen.

Idag har jag cyklat till Tempo och andats in höstluften i mina lungor, känt av naturen, sett färgnyanser på träden, cyklat bakom fåglar och sett sommarblommor vid stenmurar.

Jag njuter av en ledig dag med mina djur!

*poff*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar