onsdag 7 november 2012

Nej, jag känner inte för att hänga på Facebook mer...

Försöker låta bli att logga in där på kvällen...försöker att låta bli att sätta på datorn..

Nyss ätit här, snart blir det gula rutor och kaffe..


Kenny hugger lite ved..

Brasa och kaffe med god kaka/chokladbit och Kenny och djuren är bland det bästa jag vet...man får passa på för sen kommer det en kväll som ska jobbas till 22.


Gula rutor...



kvällens middag :)









Jag har tänkt på en sak, dör människor av förändringar i sin vardag?! Alltså alla äldre människor som kommer till sjukhuset dör! Kommer aldrig hem igen, flyttar dom så dör dom strax efter, inte alla men många!
Dör 2 så dör offtast 3 under loppet av 1 månad.....

märkligt..

eller vanligt?

Jag fick hjälpa den cansersjuka mannen att gå från toaletten till sängen med sin droppställning, jag fick hjälpa honom att dricka vatten ur glaset, jag fick hjälpa honom att ligga skönt i sin säng. 

Sen var han borta nästa gång jag kom till jobbet..tiden är här just nu och för evigt..ta vara på den.







*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar