måndag 12 november 2012

Var är hundmaten? var är hundmaten?

ingen djurmat idag heller, kom igen!..så här låg tid brukar det ej ta att få hem maten till dörren..

Vid halv fyra började min helg idag...

Umgåtts med Patricia, hämtat coop maten, lagat mat och fått in en ny blandare i duschen så nu är man ren oxå! Känns skönt.

Helgen har varit tuff, ändå hade vi extra tur...men mkt trevliga människor har man mött! Jag trivs med människor...

Snart Advent, snart fester, snart lussebak ;)

pasta med oregnokrydda är såå gott!

Kanske skulle jag börja träna igen?! lite uppehåll 2-3 veckor nu...får bli på tors...ledig dag är till för annnat, träffa min pappa ex. Jobbkväll 12.30-22 på ons men på torsd då kan jag träna!

Lägger gärna tiden på olika saker just nu....

jag är ju inget vidare tjock, jag har dock mkt pms vätska i kroppen nu pga mens...

skönt att bli piggare dock av några timmars träning, slippa få ont i axlar o.s.v...

Nu vill jag ha kaffe! Husseeeeeeee ;)

*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar