fredag 9 augusti 2013

Nu är det helg!

Av en slump träffade jag Marita (pappas kontaktkvinna) på hemmet där jag jobbade idag hennes mamma bodde där, vi har aldrig sett varandra bara pratat sms på telefon..o av en slump så träffades vi idag o hon sa att du måste vara Yvonne, har du anhörig på vädergatan? Håret reste sig på armarna..både på henne o mig var detta mötet förbestämt? Därför vara jag så irriterad på bokn imorse när de frågade om Jämjö idag och jag sa blankt nej!!! O fick på Björkbacken istället! Mycket märkligt!!

Men iallafall hade hon ringt mig igår, jag såg missat samtal på telefonen..o behövde få tag i mig pga pappas tillstånd, det har slagit runt, skor kastade på bakgården, aggresionen på topp!  Phiva nästa, bostadsbidrag blankett ska skrivas ut..tel ska flyttas...

*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar