onsdag 24 oktober 2012

Beroendet kliar!

men ska inte shoppa något på varken från Ellos, LaRedoute, Zalando, Halens eller H&M.

Man vill gärna ha så mycket på hösten. Men får inte shoppa mer! Måste få ett slut!

Denna månaden ska jag betala 2500kr till tandläkaren.

Man kan lätt shoppa på nätet, det är riktigt farligt att bli beroende.

Spara till bröllop var det! Spara till barn var det! Spara till renovering av lilltoan var det, spara till att måla om hemma lite var det. Livet kostar, önskar jag hade mycket pengar! Men jag har kärlek, det är inte dumt det heller, betydligt mycket bättre än prylar! Prylar är inte värda något i mina ögon.

Kärleken är inte hemma inatt, han är saknad.

Men jag erkänner jag gillar inredning, foto, blommor och att ha trivsamt omkring mig.

Nu mys med katterna och hunden...ska tända mig en brasa med, det är livskvalite!

*poff*










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar