torsdag 11 oktober 2012

Jag älskar hösten!

Idag blev det en annourlunda start på dagen, kl 07.10 ringde jobbet, var är du?!
På aspöfärjan svarade jag. 
Men du ska ju vara hos oss(en grupp istan) nä, jag är bokad på aspö idag. Ringde bokningen och ja jag hade fått Aspö..men det hade blivit något fel var uppskriven på 2 ställen, så det fick bli att åka Aspöbåt i en timma, så började jobba åtta istället. :)
Hann som tur är jobbet ändå! Bra kollegor! Tack!
Sen efter jobbet åkte jag till CityG köpte lite gott till mammi, sen var jag hos henne till kl sex...
Nu har jag och Kenny lagat mat, lassange med lax och spenat..mö gott!
Nu mys med lillfisen i soffan...
trevlig kväll, nu ska jag mysa...




Jag och mamma :)



söta mor, vi lyssnade på 50-tals musik idag..låt i nästa inlägg.

*poff*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar