fredag 26 oktober 2012

Varför skaffa

barn om man inte vill ha det hela sitt liv?

Varför inte acceptera barnens val i livet, varför klippa allt, vad har man då för kärlek till sitt barn?

Varför finns ingen längtan? varför finns ingen frustration? varför finns inte tanken vi lever idag, imorgon kan vara försent?



Får jag barn, ska jag aldrig lämna det oavsett val i dennas liv. Alla människor är olika, människan är unik. Alla människor klaffar ej men man bör acceptera..

Jag har slutat umgås med människor som är negativa.

mitt val för att må bra!

finns du inte för mig någonsin så vad vet man, man läker sig själv och lever vidare..

*poff*

5 kommentarer:

  1. Vilket bra inlägg.... håller med om att det är svårt att förstå alla människors medvetna val!
    Men en sak jag är säker på är att du är en fin människa som kommer göra bra val för de som är i ditt liv //Värmland ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej ;)
      Du är en bra människa.... Önskar ibland att vi bodde närmare varandra.. saknar våra påhitt vi gjorde!!

      Radera
    2. Tack ja Karlskrona är en vacker stad.. ;)

      Radera
    3. Tack ja Karlskrona är en vacker stad.. ;)

      Radera