lördag 15 mars 2014

Inredning

Har alltid legat varmt om hjärtat, har alltid varit intresserad av att pyssla, möblera om, flytta runt, finna hemkänsla och ro i mitt hem så att jag trivs! Jag gillar färg, mustiga varma färger och ibland vårens färger som turkost, vitt och grönt. På hösten gärna rött och brunt...Tänder gärna ljus, många ljus i varje hörn...omringad av ljus, värme och musiken på högsta volym. Jag gillar blommor, växter, filtar och kuddar. Jag bär gärna runt på filten var jag än befinner mig, det kan ligga raggsockar lite var stans...
Djuren gör även att jag trivs hemma, en ligger på kökstolen, en ligger i fotöljen och en framför brasan, ibland ligger de alla 4 där, jag trivs att se dem ligga där och njuta. Jag trivs att se någon i min närhet njuta. Viktigaste är att se någon annan att må bra, för att jag själv ska må bra.

Jag trivs med att vara en soffpotatis gärna med de som håller en kär!

*poff*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar